فلومتر مغناطیسی IFC090 دو اینچ کرونه فروشی

Krohne IFC090 یک فلومتر است که از فناوری الکترومغناطیسی برای اندازه گیری دقیق جریان مایعات و گازها استفاده می کند. دارای سنسور دمای یکپارچه است و می تواند در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله کنترل فرآیندهای صنعتی، تصفیه آب و فاضلاب، مدیریت انرژی و غیره استفاده شود. IFC090 به گونه ای طراحی شده است که نصب و نگهداری آن آسان باشد، با یک رابط کاربری ساده که تنظیم تنظیمات و نظارت بر عملکرد را آسان می کند. همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی ها است که آن را برای استفاده در مناطق خطرناک مناسب می کند. فروش فلومتر مغناطیسی کرونه 2 اینچ صنایع غذایی IFC090 تلفن فروش 09151211239  مشاهده تصاویر محصول در فروشگاه به این لینک مراجعه کنید.

Krohne IFC090 یک دبی سنج با سنسور 2 اینچی است که برای اندازه گیری جریان مایعات و گازها طراحی شده است. دارای طراحی چند متغیره است که به آن امکان می دهد هم جریان حجمی وهم جریان جرمی و همچنین پارامترهای دیگری مانند دما، فشار و چگالی را اندازه گیری کند. IFC090 در هر دو مدل با باتری و برق AC موجود است و می تواند در مکان های خطرناک استفاده شود. دقت آن تا 0.2 درصد از مقدار اندازه گیری شده و حداکثر دبی تا 150 متر بر ثانیه است.
فروش فلومتر مغناطیسی کرونه 2 اینچ صنایع غذایی IFC090

فلومترهای الکترومغناطیسی با مبدل سیگنال IFC 090 صرفاً برای اندازه‌گیری دبی حجمی محصولات فرآیند مایع و دارای ماهیت رسانایی الکتریکی طراحی شده‌اند. کدها و مقررات خاصی برای استفاده از آنها در مناطق خطرناک اعمال می‌شوند و این موارد در دستورالعمل‌های نصب و بهره‌برداری ویژه «Ex» ذکر شده‌اند. فقط با تجهیزات مناسب برای کار در مناطق خطرناک عرضه می شود.
جهت سفارش تعمیرات انواع ابزار دقیق بویژه انواع فلومتر با ما تماس بگیرید. شرکت احیاگران با سالها تجربه و انجام ده ها پروژه موفق. برای دیدن فیلم پروژه ها و رزومه شرکت به وب سایت ما (https://ehyagran.ir) مراجعه فرمایید.

فلومتر مغناطیسی IFC090 دو اینچ کرونه فروشی شرکت احیاگران ابزاردقیق تاج نمایندگی احیاگران ابزاردقیق تاج تعمیر و تجهیز برند های معتبر ابزاردقیق مانند اندرس هاوزر ABB یوکوگاوا کرونه روزمونت جهت خرید انواع فلومتر (ورتکس، مغناطیسی، مس فلو / جرمی)، لول متر (دیاپازونی، راداری، هدایتی)، پرشر / فشار سنج و تعمیرات تخصصی ابزاردقیق با ما درتماس باشید.
 
مهندس رضا تاج
تلفن: 09151211239
تارنما: www.ehyagran.ir
 
 
دایرة المعارف اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق مجموعه واژه ها و اصطلاحات تخصصی

دایرة المعارف اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق مجموعه واژه ها و اصطلاحات تخصصی

دایرة المعارف اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق مجموعه واژه ها و اصطلاحات تخصصی واژه ها و اصطلاحات تخصصی در ابزاردقیق و اتوماسیون Accuracy (دقت): درجه انطباق اندازه گیری یک ابزار با مقدار واقعی کمیت مورد اندازه گیری. Accuracy Class (کلاس دقت): یک سیستم طبقه بندی که میزان...

موضوعات رایجی که تکنسین‌های ابزاردقیق در آنها مشغول به کار هستند

موضوعات رایجی که تکنسین‌های ابزاردقیق در آنها مشغول به کار هستند

موضوعات رایجی که تکنسین‌های ابزاردقیق در آنها مشغول به کار هستند عبارتند از: در این مقاله سعی می گردد تا خلاصه ای از فعالیت های ابزاردقیق را برای علاقه مندان به این رشته را فراهم آوریم. تکنسین‌های ابزاردقیق در موضوعات گسترده‌ای مرتبط با سازوکاری صنعتی و سیستم‌های...

مراحل جامع رفع مشکلات مختلف سیستم‌های ابزاردقیق

مراحل جامع رفع مشکلات مختلف سیستم‌های ابزاردقیق

مراحل جامعی برای رفع مشکلات مختلف سیستم‌های ابزاردقیق را آورده‌ام: 1. شناسایی مشکل: ابتدا سعی نمایید مشکلی را که با آن روبه رو هستید را با شفافیت هرچه تمامتر تعریف کنید. این مشکلات می توانند شامل خواندن‌های نادرست، نقص در عملکرد نمایشگر یا خطاهای ارتباطی باشد. 2....

نزدیک به شما

ارتباط آسان و مستمر با مشتریان هدف ماست

تلفن

09151211239 مهندس رضا تاج

ایمیل

واتساپ

واتساپ

اینستاگرام

اینستاگرام

× در واتساپ در ارتباط باشید